Posts by category
- Category: Blogi
- Delante: Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #2 Maj 2024
- Takaoto: semKRK #22 BIG – kolejna odsłona konferencji już 29 maja
- Deva Group: SEOpress – kwiecień 2024
- Delante: 29 maja 2024 czas na semKRK#22 BIG! 🐉
- Semgence: Czym jest dialog z Klientem?
- Semgence: Co to jest SGE? Jak się przygotować na Search Generative Experience?
- Adequate: Dobry UX Twojej strony internetowej – od czego zacząć?
- Adequate: Kluczowe zdarzenia w Google Analytics
- Adequate: Konfiguracja ręczna i automatyczna platformy zarządzania zgodami (CMP)
- Adequate: Jak sprawdzić cookies na stronie i czy działa CMP
- SalesTube: Consent Mode 2.0 i DMA — czyli, co zrobić, aby efektywnie wykorzystać narzędzia Google w 2024 roku?
- Deva Group: Semówka 24.09 – czyli co warto przeczytać
- Mayko: Czym jest ChatGPT i jakie ma możliwości?
- Adequate: Digital Markets Act i jego wpływ na uczestników rynku cyfrowego
- Semahead: Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej
- Deva Group: Jak tworzyć listy remarketingowe w Google Ads?
- Mayko: Kategorie produktów – dlaczego są ważne przy pozycjonowaniu sklepu?
- Szymon Słowik: semWAW #2 – zapowiedź wydarzenia
- Deva Group: Podsumowanie roku i trendy na 2024 oczami byłych prelegentów semKRK i semWAW
- Semahead: Zaplecze SEO – czym jest i jak może pomóc w działaniach SEO?
- Eactive: AMR story: Wdrożenie server side dla Google Analytics 4 – rewolucja zbierania danych na eactive.pl
- Paweł Wróbel: Przewodnik po E-A-T: Jak Ekspertyza, Autorytet i Wiarygodność wpływają na SEO
- SalesTube: Performance Max – za i przeciw
- Digitalk: Jak prowadzić profil firmowy na LinkedInie?
- Deva Group: Pozycjonowanie sklepu Woocommerce: jak optymalizować, wtyczki SEO dla WordPress e-commerce
- Semahead: 6 sposobów na optymalizację kampanii Google Ads
- Deva Group: Co to jest Google Tag Assistant i jak z niego korzystać?
- Semahead: Grupa docelowa – co to jest i jak ją określić?
- Adequate: Dyrektywa Omnibus. Jak oznaczać ceny w reklamie?
- Szymon Słowik: Artykuły sponsorowane – jak ich używać i miejsca do publikacji?
- Paweł Wróbel: Google Trends: Klucz do Zrozumienia Trendów Wyszukiwania
- Paweł Wróbel: SEO Kawka #9 – czyli SEO dla małych biznesów
- Semahead: Reason to believe – jak to działa?
- SalesTube: Custom Bidding, czyli scoring szyty na miarę
- Deva Group: Semówka 23.33 – czyli co warto przeczytać
- Delante: GA4 – więcej wad niż zalet? | Transkrypcja rozmowy
- Delante: Rodzaje content marketingu – jak tworzyć skuteczne kampanie?
- Mayko: Looker Studio (Google Data Studio) – czym jest i dlaczego warto z niego korzystać?
- Deva Group: Semówka 23.17 – czyli co warto przeczytać
- 4People: Rozszerzone konwersje w Google Ads – czym są i jak je wdrożyć?
- Deva Group: 6 elementów, które musisz wziąć pod uwagę, pozyskując linki do strony
- Semahead: Narzędzia dla copywriterów: bo chwytliwy nagłówek to nie wszystko
- Delante: Sztuczna inteligencja generuje obrazy – jak to wykorzystać?
- Delante: Jak działają roboty Google? Wszystko, co musisz wiedzieć
- Fox Strategy: Zabezpieczone: Lista pytań dotyczących umowy na SEO [I ❤️ Marketing]
- 4People: Jak pisać w prosty i zrozumiały sposób – 3 zasady, jak zadbać o czytelność tekstów
- Verseo: Skracanie linków – jakie narzędzie wybrać?
- Mayko: 7 inspiracji jak wykorzystać e-mail marketing w sklepie internetowym
- Fox Strategy: Jak dostać się do Discover? 3 kroki do kliknięć liczonych w milionach.
- SalesTube: Czym są słowa kluczowe w SEO?
- Delante: Search Engine Marketing – co to jest i jak działa?
- Mayko: 5 porad jak optymalizować zdjęcia pod SEO
- Semahead: Plik robots.txt – czym jest?
- Deva Group: Semówka 23.16 – czyli co warto przeczytać
- Marcin Wsół: Nowości i zmiany w Google Ads (06.04.2023 – 19.04.2023)
- Marcin Wsół: Automatyczne wstawianie lokalizacji w reklamie – jak ustawić
- Delante: Co to jest SEO? Wszystko o Search Engine Optimisation
- Deva Group: Kulturalnie o SEO 2023 r – skrót wydarzenia
- Senuto: Co to jest link afiliacyjny i jak na nim zarabiać?
- Deva Group: Priorytety biznesowe na 2023 rok – spotkanie DevaGroup & Google
- Mayko: Sklep internetowy w modelu SaaS? Poznaj plusy i minusy
- Deva Group: Pomiar zagregowanych zdarzeń – Facebook
- Semgence: Czym jest współczynnik konwersji i jak go optymalizować?
- Verseo: Brief marketingowy — co to jest? Jak go stworzyć?
- Semgence: Jak poprawić szybkość ładowania strony internetowej?
- Deva Group: Jak zweryfikować domenę w Menedżerze Firmy Facebook? Instrukcja krok po kroku
- Delante: Kiedy biznes spotyka SEO: jak dobierać niezbadane słowa kluczowe, aby uniknąć kanibalizacji, dotrzeć do nowych klientów i dwukrotnie zwiększyć widoczność?
- Semahead: Narzędzia analityczne, które pomogą usprawnić Twoją stronę
- Deva Group: Semówka 23.15 – czyli co warto przeczytać
- Deva Group: Certyfikat SSL – czy powinienem wdrożyć szyfrowanie? SSL a SEO/SEM/AdWords?
- Deva Group: Certyfikat SSL – czy powinienem wdrożyć szyfrowanie? SSL a SEO/SEM/Ads?
- Delante: Ile kosztuje sklep internetowy?
- Verseo: Błąd 502 – bad gateway co to znaczy? Jak wpływa na stronę internetową?
- Semgence: SEO Copywriting – jak pisać i optymalizować teksty na strony?
- Semgence: Czym jest Google Discover? Jak pomaga w marketingu firmy?
- SalesTube: AI w Paid Search – czy sztuczna inteligencja jest SEM’owcowi potrzebna?
- Deva Group: SEOpress – marzec 2023
- Eactive: Wesołych Świąt Wielkanocnych 2023
- Senuto: Jak pisać teksty SEO w krótszym czasie i osiągać lepsze wyniki?
- Delante: Jak napisać regulamin sklepu internetowego?
- Deva Group: Semówka 23.14 – czyli co warto przeczytać
- Eactive: Nowe certyfikaty w EACTIVE – pierwszy kwartał 2023
- Marcin Wsół: Nowości i zmiany w Google Ads (23.03.2023 – 05.04.2023)
- Marcin Wsół: Filtry Google Ads – praktyczne przykłady
- 4People: Dyrektywa Omnibus w nieruchomościach – nowe wytyczne i wyzwania dla deweloperów
- SalesTube: Najważniejsze trendy dla programmatica na najbliższy rok
- Verseo: Co to jest autoresponder?
- Semahead: Jak trafić do Instagram Eksploruj w 2023 roku?
- Deva Group: Facebook API konwersji: czym jest Facebook conversion api, jak je wdrożyć?
- Delante: Jak wypromować sklep internetowy?
- Deva Group: Jak współpracować ze specjalistą od treści?
- SalesTube: Jak przeprowadzić migrację serwisu ubezpieczeniowego, by zwiększyć jego widoczność? Case Study – Warta.pl
- Deva Group: Pokolenie Z na YouTube – jak do niego docierać?
- Delante: Jak założyć sklep internetowy – poradnik krok po kroku
- Mayko: Strona mobile friendly – co to oznacza?
- Semahead: Blog i firmowe social media: połącz kropki w strategii CM
- Deva Group: Semówka 23.13 – czyli co warto przeczytać
- Verseo: Analiza SEO – na czym polega? Dlaczego warto?
- Delante: Kulturalnie o SEO 2023 – skrót wszystkich prelekcji
- Semgence: Jak walczyć z porzuconymi koszykami w sklepie?
- Deva Group: Jaki hosting wybrać – co sprawdzić przy wyborze hostingu z rankingu?
- Mayko: 7 najważniejszych KPI e-commerce managera
- Delante: AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia
- Semgence: W jaki sposób wykorzystać remarketing Google Ads, aby zrealizować cel biznesowy?
- 4People: Nowe przepisy a sprzedaż i marketing nieruchomości: jakie zmiany czekają na deweloperów w 2023 roku?
- Semgence: Czym są mapy ciepła w analityce internetowej?
- SalesTube: Czym jest Zapier? #AlfabetEcommerce
- Mayko: Kary Google – czym jest filtr Google?
- Delante: Ile kosztuje reklama Google Ads?
- Semahead: Czynniki sukcesu, czyli czym jest USP i ESP dla Twojej marki
- Deva Group: Semówka 23.12 – czyli co warto przeczytać
- 4People: Jakie są kluczowe elementy skutecznej strony internetowej kliniki medycyny estetycznej? Przykłady dobrych praktyk w marketingu medycznym
- Verseo: Pozycjonowanie WordPress. Sprawdź, jak wypromować stronę w wyszukiwarce Google
- Verseo: Pozycjonowanie WordPress – od czego zacząć?
- Marcin Wsół: Nowości i zmiany w Google Ads (09.03.2023 – 22.03.2023)
- Marcin Wsół: Obszary robocze w Google Ads – praktyczne wykorzystanie
- Deva Group: Raport HTTPS w Google Search Console
- Semgence: Co to jest lazy loading i jaki ma wpływ na SEO?
- 4People: Jak nowa ustawa o wyrobach medycznych wpłynęła na marketing medyczny?
- Deva Group: Oferty sponsorowane jako najpopularniejszy sposób reklamowania się na Allegro
- Semgence: Whitepress AI Media Planner – oszczędza czas w procesach SEO
- SalesTube: Personalizacja reklam w GMP – Kluczowe fakty, o których każdy powinien wiedzieć – część 2
- Deva Group: Jak analizować konkurencję SEO w 2023 roku?
- Delante: Audyt SEO sklepu internetowego – co powinien zawierać?
- Verseo: Marketing 5.0: Co to jest? Sprawdź wcześniejsze koncepcje marketingu Kotlera
- Deva Group: Strony na szablonie WordPress – czy warto? Najlepsze darmowe motywy
- Deva Group: Pozycjonowanie wizytówki firmy (GMF) w Google
- Mayko: Oszustwa na wizytówkę Google Moja Firma: 7 najczęstszych sposobów naciągaczy
- SalesTube: Boost Day 2023 by Shopware
- 4People: Pobierz bezpłatną checklistę do konfiguracji nowego Google Analytics 4!
- AdWave: Rewolucja w link buildingu – czyli AI Media Planner od WhitePress®
- Deva Group: Semówka 23.11 – czyli co warto przeczytać
- Semahead: Sezonowość a SEO
- Delante: GPT-4 – rewolucja dla Chatu GPT?
- SalesTube: Personalizacja reklam w GMP – Kluczowe fakty, o których każdy powinien wiedzieć – część 1
- Delante: Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?
- Verseo: Lepiej zapobiegać, niż leczyć. Porzucone koszyki od A do Z
- Delante: Jak zarabiać na Google AdSense?
- SalesTube: Automatyzacja zautomatyzowanych zakupów mediów w Display & Video 360, czyli co możemy efektywniej zrobić w kampaniach za pomocą plikw SDF?
- Deva Group: Semówka 23.10 – czyli co warto przeczytać
- Mayko: 5 powodów, przez które Twoje kampanie Google Ads nie sprzedają
- Semahead: One Page a SEO – jak pozycjonować stronę single page?
- Deva Group: Pod pretekstem Dnia Kobiet – czyli inspiracje od Prelegentek semKRK
- Marcin Wsół: Nowości i zmiany w Google Ads (23.02.2023 – 08.03.2023)
- Marcin Wsół: Wykluczone miejsca docelowe w Google Merchant Center
- Senuto: Raporty Senuto, które zmieniają zasady gry – poznaj Custom Reports
- Deva Group: Haystack Search Relevance Conference 2023 – relacja
- Delante: Jak przeprowadzić analizę linkowania konkurencji, aby zwiększyć widoczność o 25% i trafić na szczyt wyników wyszukiwania? Przykłady strategii i efekty
- Deva Group: Allegro Ekspress, a Allegro Ads
- Semahead: Responsywna strona WWW a SEO
- AdWave: Link Building – linkowanie i strategia. Sprawdź, co warto o tym wiedzieć!
- Verseo: Jak dobierać słowa kluczowe SEO pod własny biznes? 3 zasady
- Deva Group: Zasady reklamowe Facebook Ads – poznaj standardy reklam na FB
- Deva Group: SEOpress – luty 2023
- Delante: Alerty Google – jak ich użyć w marketingu firmy?
- 4People: Pozyskiwanie ruchu na stronę za pomocą Content Marketingu. Kilka skutecznych wskazówek
- Deva Group: Semówka 23.09 – czyli co warto przeczytać
- SalesTube: Google Sheets w służbie SEOwca – część III
- Verseo: Case Study HubSpot: Wdrożenie w Verseo
- Semahead: Jak (i po co) wycisnąć maksimum z opisu produktu? Poradnik dla managera i copywritera
- AdWave: Viral Marketing – co to jest? Przykłady marketingu wirusowego
- Deva Group: Sprawdź, jak przygotować dobry opis aukcji na Allegro
- AdWave: Czym jest dobry content – jak tworzyć wysokiej jakości treści
- Search Engine Land: This day in search marketing history: February 28
- Search Engine Land: Google launched 2 new asset creation and customer acquisition tools
- Delante: Jak rozwiązaliśmy problem z automatyczną duplikacją contentu na Joomli i zwiększyliśmy ruch na stronie o niemal 20%? Poradnik krok po kroku
- Mayko: Czym jest duplicate content? 5 sposobów na duplikację treści w sklepie internetowym
- Search Engine Land: A guide to keyword cannibalization in SEO and how to fix it
- Search Engine Land: Why content strategy matters most
- Search Engine Land: Bing AI Chat testing setting the tone of the responses
- Verseo: Yandex — Jak działa rosyjska wyszukiwarka w obliczu wojny i kolejnego wycieku danych?
- Search Engine Land: This day in search marketing history: February 27
- AdWave: 10 polecanych książek o marketingu internetowym
- Search Engine Land: This day in search marketing history: February 26
- Search Engine Land: This day in search marketing history: February 25
- Search Engine Land: The GA4 migration deadline is right around the corner
- Deva Group: Kody odpowiedzi HTTP 2xx i ich znaczenie
- Search Engine Land: The latest jobs in search marketing
- Search Engine Land: An SEO’s guide to ChatGPT prompts
- AdWave: Stocki i Banki zdjęć — Czym są banki zdjęć i jak możemy zarabiać pieniądze, robiąc zdjęcia?
- AdWave: Social media marketing – na czym polega?
- Deva Group: Automatyczna migracja do GA4 – czy warto?
- Deva Group: Semówka 23.08 – czyli co warto przeczytać
- Mayko: Czym jest kanibalizacja słów kluczowych i jak sobie z nią radzić?
- SalesTube: Google Sheets w służbie SEOwca – część II
- Seomood: Płatny Facebook – co warto wiedzieć?
- Marcin Wsół: Nowości i zmiany w Google Ads (09.02.2023 – 22.02.2023)
- Marcin Wsół: ChatGPT – praktyczne wykorzystanie w Google Ads
- Deva Group: Allegro – jak wystawić przedmiot na sprzedaż
- Verseo: Jak znaleźć słowa kluczowe?
- Verseo: 5 najlepszych integracji HubSpot w Verseo
- Senuto: Co wiemy o CTR z SEO? Badanie 8 milionów fraz
- Deva Group: Przegląd prasy – Marketer+ styczeń/luty 2023
- Delante: Co to jest Pagespeed Insights i jak go użyć?
- Eactive: Speed Meeting vol.3
- Semahead: Automatyczna konfiguracja GA4
- Fox Strategy: WarmUp SEO & Content CAMP – WhitePress i Fox Strategy
- SalesTube: Centrum miłośników kawy w internecie – Coffeedesk case study
- Deva Group: Tajniki marketingu w modelu SaaS
- Delante: Jak przyspieszyć indeksowanie strony? Zobacz, jak indeksujemy strony naszych klientów w 48 godzin
- Deva Group: Semówka 23.07 – czyli co warto przeczytać
- Deva Group: Allegro – Jakość mojej sprzedaży. Sprawdź, jak dobrym sprzedającym jesteś
- Digitalk: Kampania Performance Max w Google Ads – czym jest?
- Delante: Co to jest Google Discover i jak może ci pomóc w promocji firmy?
- Verseo: Pozycjonowanie sklepów: Case study SEO z branży optycznej
- Deva Group: TikTok dla Biznesu
- Semahead: Topic clusters czyli klastry tematyczne – czym są? Jak je tworzyć?
- Delante: Yoast SEO – poradnik do najpopularniejszej wtyczki SEO do WordPressa
- Deva Group: Rekomendacje Google Ads
- Digitalk: Dlaczego moje reklamy Google Ads nie wyświetlają się, gdy szukam fraz w google?
- Fox Strategy: Zmiany w wyszukiwarce Google – styczeń 2023
- Delante: TOP 7 wtyczek SEO do WordPressa
- Eactive: Podsumowanie 2022 i plany na 2023 rok
- 4People: Czy w dobie globalnego kryzysu warto inwestować w marketing?
- Marcin Wsół: Nowości i zmiany w Google Ads (26.01.2023 – 08.02.2023)
- Marcin Wsół: Specjalista Google Ads – jak nim zostać [praktyczne porady, materiały, wskazówki]
- Delante: 6 przykładów optymalizacji strony, które wykonasz samodzielnie
- Semahead: Obsługuj wszystkie profile social media w jednym miejscu, czyli jakie są najważniejsze funkcje NapoleonCat
- SalesTube: Jak powinna wyglądać karta projektu?
- Verseo: System CRM – dlaczego jest ważny?
- Delante: Automatyczna zmiana Universal Analytics na Google Analytics 4 od marca 2023
- Verseo: Google PageSpeed Insights – czy wynik wpływa na pozycję strony?
- Semahead: Opinie produktowe a SEO
- Mayko: ROI, ROAS czy ERS: jak mierzyć wynik kampanii reklamowych?
- Digitalk: Marketing automation – jak rozwijać swój biznes dzięki automatyzacji działań marketingowych?
- SalesTube: Dyrektywa Omnibus – co się zmieniło w 2023 dla sklepów online i ich klientów
- Szymon Słowik: Kogo zastąpi AI?
- Digitalk: Reklama na Facebooku dla sklepu internetowego – najczęstsze błędy [wideo]
- Senuto: Walentynki w Google – czego szukamy?
- Mayko: Co warto wiedzieć o Shopware 6? Poznaj 8 zalet tej platformy
- 4People: Aktualne wymiary grafik – Facebook i Instagram [Luty 2023]
- Verseo: Jak działa API? Co to jest interfejs programowania aplikacji?
- Mayko: Czym jest wskaźnik CTR i jak go mierzyć?
- Eactive: Wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy!
- Szymon Słowik: Jak zwiększyć ruch na blogu firmowym – 13 sprawdzonych sposobów!
- Seomood: Lista czynników rankingowych wyszukiwarki Yandex
- Rafał Borowiec: Analiza czynników rankingowych po wycieku kodu źródłowego Yandex.ru
- Szymon Słowik: Yandex.ru – wyciek kodu źródłowego i znane czynniki rankingowe
- Semahead: „Podwójny EAT”, czyli co oznacza dodatkowe E w pojęciu E-A-T?
- Digitalk: 3 najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads [wideo]
- Delante: Słowa Kluczowe – 11 narzędzi, które wspomagają keyword research
- Semahead: KPI w analityce digitalowej
- SalesTube: SEM Tech School – podsumowanie projektu
- Marcin Wsół: Nowości i zmiany w Google Ads (12.01.2023 – 25.01.2023)
- Marcin Wsół: Kampanie wideo zachęcające do działania – jak wykluczyć partnerów wideo w sieci reklamowej
- Delante: Co to jest influencer marketing? Czy warto zainwestować w influencera?
- Verseo: Analiza pozycjonowania stron www – co to?
- Eactive: Konwersje rozszerzone, czyli jak przygotować kampanie na wycofanie plików cookies
- Mayko: Słowa kluczowe w SEO – czym są i jak je dobierać?
- Semgence: SpamBrain – narzędzie Google do walki ze spamem
- Semahead: Tagi noscript a SEO – czym jest? Jak poprawnie wykorzystać „noscript”
- Verseo: Błąd 403 – jak naprawić i co oznacza?
- Semgence: Jak sprawdzić czy strona jest zindeksowana?
- Semgence: Na czym polega prowadzenie kampanii Google Ads?
- Semgence: Topical Authority – czym jest?
- Seomood: Skuteczne pozycjonowanie stron – dlaczego warto?
- Semahead: Data-Driven SEO – co to?
- Verseo: Czym są clickbaity? Nie uwierzysz, jak łatwo można na nich zarobić. SZOK! 😉
- Digitalk: Dlaczego moje reklamy w Google Ads się nie wyświetlają cały czas na pierwszej pozycji?
- SalesTube: Będzie trudniej, ale bezpieczniej. Nowe zmiany w reklamie do nastolatków na Meta Platforms
- Semahead: Kiedy warto przebudować stronę internetową?
- 4People: Trendy na Facebooku 2023?
- Eactive: Jak przeprowadziliśmy fuzję serwisów bez straty pozycji, a ze wzrostem widoczności? > Case study b8group.pl
- Marcin Wsół: Nowości i zmiany w Google Ads (29.12.2022 – 11.01.2023)
- Marcin Wsół: Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – jak sprawdzić wyświetlany nagłówek
- Seomood: Facebook reklamy – czyli jak pokazać się w Internecie
- Semahead: Jak prowadzić Instagram w 2023 roku?
- Verseo: Dyrektywa Omnibus: Jak informować o obniżkach cen towarów?
- Fox Strategy: Zmiany w wyszukiwarce Google – grudzień 2022
- Semahead: Emoji a SEO
- Digitalk: Dlaczego miesięczny budżet Google Ads w kampaniach czasami nie jest w pełni wydawany?
- Verseo: HubSpot Workflows – co to jest?
- Semahead: Noworoczne podsumowanie Analityki Digitalowej 2022/2023
- Semahead: Jak pozyskać nowych klientów dzięki Google Ads
- Eactive: Nowe certyfikaty w EACTIVE – czwarty kwartał 2022 i podsumowanie całego roku
- Semahead: Multistore i SEO. Jak pozycjonować multistore?
- Digitalk: Dyrektywa Omnibus. Ważne zmiany w ochronie konsumentów od 1 stycznia 2023
- Digitalk: Po jakim czasie od podpisania umowy uruchamiamy kampanie — i dlaczego?
- Semahead: Jakie będą największe trendy social media 2023 roku?
- Zgred: Statystyki indeksowania w Google Search Console