W artykule „Semówka 23.07 – czyli co warto przeczytać” autorstwa Katarzyny Warzechy, przedstawiono 5 najważniejszych informacji ze świata marketingu. Nowością jest Ads Privacy Hub, który pomaga efektywniej mierzyć skuteczność. Na podstawie wywiadu z Dorotą Kika przybliżono badania i analitykę w 2023 roku. Twitter wprowadza nowy format reklamowy oparty na słowach kluczowych w wyszukiwarce, a Google uruchamia narzędzie „Bard”. Posiadaczom Google Analytics Universal, zostanie utworzona usługa Google Analytics 4 w wersji podstawowej.
Kluczowe wnioski:
- Google wprowadza Ads Privacy Hub dla firm.
- Badania i analityka w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania.
- Twitter testuje nowy format reklamowy.
- Google uruchamia narzędzie „Bard”.
- Google Analytics 4 w wersji podstawowej dla posiadaczy Google Analytics Universal.
Autor: Katarzyna Warzecha
URL: https://www.devagroup.pl/blog/semowka-2307-czyli-co-warto-przeczytac