Artykuł „Semówka 23.09 – czyli co warto przeczytać” dotyczy najnowszych informacji związanych z technologią oraz branżą marketingową. Autorka Katarzyna Warzecha przedstawia 6 wpisów, w których omawia tematy takie jak: zmiany w supportcie Google, tworzenie zwycięskiej formuły na pozyskiwanie zaangażowanych klientów produktów na TikToku, wpływ AI na branżę PR, limit korzystania z TikToku przez dzieci i młodzież, chatbot dla specjalistów Google Ads i nowe ustawienia kampanii w Google Ads. Wszystkie te informacje składają się na kompleksowy obraz najnowszych wydarzeń w technologii i branży marketingowej.
Kluczowe wnioski:
- Google Optimize i Optimize 360 nie będą już dostępne po 30 września 2023 r. Aby kontynuować testy A/B należy wdrożyć oprogramowanie typu AB Tasty,Optimizely lub VWO.
- Aby stworzyć zwycięską formułę na pozyskiwanie zaangażowanych klientów produktów na TikToku, należy zastosować odpowiednie narzędzia.
- Sztuczna inteligencja wpłynie na branżę PR w ciągu kilku kolejnych lat i będzie świetnym partnerem dla PR’owców.
- TikTok zapowiedział, że wkrótce utworzy limity dla dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia.
- ChatGPT to narzędzie, które można wykorzystać w praktyczny sposób w Google Ads.
- Niektóre konta Google Ads otrzymały możliwość szybszego przejścia do ustawień kampanii.
Autor: Katarzyna Warzecha
URL: https://www.devagroup.pl/blog/semowka-2309-czyli-co-warto-przeczytac