System reklamowy Facebook wprowadził 4 rodzaje reguł, w oparciu o które powstają zasady zamieszczania reklam. Są to: transparentność, szerzenie pozytywnych wrażeń na platformie, ochrona przed oszustwami oraz ochrona przed dyskryminującymi i niebezpiecznymi praktykami. Istnieją 4 branże, które system zalicza do szczególnych kategorii reklam. Jeżeli chcemy promować produkty z tych kategorii mamy mniejsze możliwości targetowania, niż w przypadku pozostałych branż.
Kluczowe wnioski:
- System reklamowy Facebook posiada 4 rodzaje reguł, na podstawie których tworzone są zasady dotyczące reklamowania produktów.
- Istnieją 4 branże, które system zalicza do szczególnych kategorii reklam.
- Jeżeli chcemy promować produkty z tych kategorii mamy mniejsze możliwości targetowania, niż w przypadku pozostałych branż.
Autor: Aleksandra Kuszewska
URL: https://www.devagroup.pl/blog/zasady-reklamowe-facebook-ads-poznaj-standardy-reklam-na-fb