Search Engine Land: This day in search marketing history: February 28

Dnia 28 lutego w historii marketingu wyszukiwania miało miejsce kilka ważnych wydarzeń. Największym zaskoczeniem było zamknięcie DMOZ – projektu Open Directory, który z zastosowaniem ludzkich edytorów organizował strony internetowe. Według raportu Yelp, otwarcia nowych biznesów prawie osiągnęły poziom sprzed pandemii, jednak większość dużych miast doświadczyła spadku liczby otwarć. Sprzedawcy Etsy będą musieli zapłacić wyższe opłaty transakcyjne od kwietnia, a część dochodu zostanie zainwestowana w marketplace. Również tego dnia Google wprowadził nowy rozszerzenie Lighthouse dla Firefox, a także wprowadził nowe traktowanie linków nofollow. Yelp poprawia funkcjonalność listy oczekujących w restauracji, a Google odpowiedziało na pytanie o CTR tak, jak można się było spodziewać.

Kluczowe wnioski:

  • Dnia 28 lutego 2017 ogłoszono zamknięcie DMOZ – projektu Open Directory, który z zastosowaniem ludzkich edytorów organizował strony internetowe.
  • Otwarcia nowych biznesów prawie osiągnęły poziom sprzed pandemii, jednak większość dużych miast doświadczyła spadku liczby otwarć.
  • Google wprowadził nowy rozszerzenie Lighthouse dla Firefox oraz nowe traktowanie linków nofollow.
  • Yelp poprawia funkcjonalność listy oczekujących w restauracji.
  • Google odpowiedziało na pytanie o CTR tak, jak można się było spodziewać.

Autor: Danny Goodwin
URL: https://searchengineland.com/search-marketing-history-february-28-393622


Posted

by

Tags: