Migracja serwisu Warta.pl została przeprowadzona zgodnie z autorskim planem SalesTube, który pozwolił na zabezpieczenie dotychczasowych wyników oraz wzrost ruchu fraz kluczowych o intencjach sprzedażowych. Przeprowadzenie migracji zgodnie z zasadami SEO pozwoliło uniknąć spadku ruchu organicznego i ciągłości działania serwisu. Branża ubezpieczeniowa jest jedną z najbardziej konkurencyjnych pod względem pozycjonowania organicznego, dlatego też ważne jest optymalizowanie strony pod kątem przyjazności dla użytkownika i algorytmów wyszukiwarek. Przed migracją marka Warta wdrażała zmiany w swojej komunikacji, a transformacja technologiczna w branży ubezpieczeniowej zwiększyła znaczenie działań SEO w media mix firm ubezpieczeniowych.
- Kluczowe wnioski:
- Migracja serwisu Warta.pl przeprowadzona zgodnie z autorskim planem SalesTube pozwoliła na zabezpieczenie dotychczasowych wyników oraz wzrost ruchu fraz kluczowych o intencjach sprzedażowych.
- Optymalizacja strony pod kątem jej przyjazności dla użytkownika, a tym samym dający możliwość swobodnego poruszania się po strukturze strony przez algorytmy Google, jest jedyną drogą, by zapobiec spadkowi ruchu organicznego.
- Transformacja technologiczna w branży ubezpieczeniowej zwiększyła znaczenie działań SEO w media mix firm ubezpieczeniowych.
Autor: Emilia Klepacka
URL: https://www.salestube.tech/pl/blog/jak-przeprowadzic-migracje-serwisu-ubezpieczeniowego-by-zwiekszyc-jego-widocznosc-case-study/