Custom Bidding to skuteczne narzędzie umożliwiające nadawanie odpowiedniej wagi wybranym zdarzeniom, związanym z emisją reklamy lub zachowaniem na stronie. Dzięki temu opcji możliwe jest tworzenie skutecznych strategii, bazując na dostępnych danych, a także swoich insightach. Przykładowe scenariusze wykorzystania Custom Scriptu to m.in. ustalenie celu pozyskiwania sprzedaży o wartości powyżej 1000 zł oraz wyświetlenie reklamy na smartfonie przez co najmniej 10 sekund.
KLUCZOWE WNIOSKI:
- Custom Bidding to narzędzie umożliwiające nadawanie wagi wybranym zdarzeniom.
- Dzięki custom script możliwe jest tworzenie skutecznych strategii, bazując na danych z Floodlight, Google Analytics, a także dostępnych targetowaniach w ramach DV360.
- Custom Bidding może być skutecznie wykorzystane do celów takich jak ustalenie celu pozyskiwania sprzedaży o wartości powyżej 1000 zł oraz wyświetlenie reklamy na smartfonie przez co najmniej 10 sekund.
Autor: Aleksander Chim
URL: https://www.salestube.tech/pl/blog/custom-bidding-czyli-scoring-szyty-na-miare/