Rozmowa dotyczyła największych wad i zalet Google Analitycs 4 (GA4). Wśród wad podkreślono, że wdrożenie i konfiguracja tego narzędzia wymaga dużo więcej zachodu niż w przypadku Universala, a zwłaszcza, jeśli chodzi o warstwę danych e-commerce. Zaletą jest natomiast możliwość zastosowania wtyczek w CMS-ach, jak WooCommerce czy Presta, a także opcja zatrudnienia programisty do napisania i skonfigurowania własnej warstwy danych.
KLUCZOWE WNIOSKI:
- Wdrożenie Google Analitycs 4 wymaga dużo więcej zachodu niż w przypadku Universala.
- Największym wyzwaniem jest skonfigurowanie warstwy danych e-commerce.
- Można używać wtyczek dla CMS-ów, jak WooCommerce czy Presta.
- Można zatrudnić programistę do napisania i skonfigurowania własnej warstwy danych.
Autor: Wojciech
URL: https://delante.pl/ga4-transkrypcja-rozmowy/