Współpraca z agencją może być dla wielu z Was zupełnie nowym doświadczeniem lub utartym schematem. Zespół digitalk przygotował poradnik, w którym wyjaśnia on proces od momentu podpisania umowy aż do startu pierwszych kampanii. Zazwyczaj potrzebujemy dwóch tygodni na uruchomienie pierwszych kampanii, co wynika z weryfikacji analityki, przejścia przez ścieżkę zakupową, ułożenia lejka sprzedażowego, przygotowania struktury konta, wybrania odpowiedniej grupy docelowej, przygotowania identyfikacji wizualnej i wdrożenia kampanii. W celu przedstawienia zespołu, który zajmie się realizacją usług, New Business Manager kontaktuje się z klientem mailowo. Na sukces projektów pracuje tak naprawdę kilkunastu specjalistów, którzy wymieniają się doświadczeniami i konsultują swoje działania. Ostatnim etapem jest warsztat otwierający współpracę.
Kluczowe wnioski:
- Potrzebujemy dwóch tygodni na uruchomienie pierwszych kampanii.
- New Business Manager przedstawia zespół, który zajmie się realizacją usług.
- Na sukces projektów pracuje kilkunastu specjalistów.
- Ostatnim etapem jest warsztat otwierający współpracę.
Autor: Zespół digitalk
URL: https://digitalk.pl/blog/po-jakim-czasie-od-podpisania-umowy-uruchamiamy-kampanie-i-dlaczego/