Semahead: „Podwójny EAT”, czyli co oznacza dodatkowe E w pojęciu E-A-T?

Tworzenie contentu na stronach internetowych jest ważnym elementem pozycjonowania. W celu oceny jego jakości Google stosuje filary E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness). 15 grudnia 2022 została dołożona do tego kolejna litera E, oznaczająca doświadczenie twórcy. Zasada E-E-A-T wpływa na wiarygodność i zaufanie do treści, a nie bezpośrednio na pozycję w rankingu.

  • Tworzenie contentu jest ważnym elementem pozycjonowania
  • Google ocenia jakość treści według filarów E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness)
  • 15 grudnia 2022 dołożono do tego kolejną literę E, oznaczającą doświadczenie twórcy
  • Zasada E-E-A-T wpływa na wiarygodność i zaufanie do treści, a nie bezpośrednio na pozycję w rankingu

Autor: Patrycja Kot
URL: https://semahead.agency/blog/bez-kategorii/co-oznacza-dodatkowe-e-w-pojeciu-e-a-t/