4People: Czy w dobie globalnego kryzysu warto inwestować w marketing?

Autor artykułu przedstawia w nim dwa sprzeczne punkty widzenia dotyczące inwestowania w marketing w czasie pandemii COVID-19. Profesor nauk marketingowych i dyrektor w australijskim Ehrenberg-Bass Institute, Byron Sharp twierdzi, że najlepszym podejściem do pandemii jest wstrzymanie działań reklamowych. Z kolei projekt badawczy Harvard Business Review z 2010 r. wskazuje, że w czasach recesji firmy powinny zrównoważyć cięcie kosztów i inwestycje w marketing.

Kluczowe wnioski:

  • Inwestowanie w marketing w dobie pandemii COVID-19 jest kwestią sporną.
  • Wstrzymywanie działań reklamowych jest rekomendowane przez profesora nauk marketingowych i dyrektora w australijskim Ehrenberg-Bass Institute, Byrona Sharpa.
  • Według Harvard Business Review firmy powinny zrównoważyć cięcie kosztów i inwestycje w marketing w czasach recesji.

Autor: Kamil Lechowicz
URL: https://marketingdlaludzi.pl/czy-w-dobie-globalnego-kryzysu-warto-inwestowac-w-marketing/