Search Engine Land: Google launched 2 new asset creation and customer acquisition tools

Google rozpoczął Search Ads Week z dwoma nowymi narzędziami, które mają pomóc reklamodawcom w szybszym tworzeniu kreatywnych reklam i lepszej wydajności. Narzędzia te obejmują tworzenie nowych zasobów za pomocą AI Google oraz nowe cele pozyskiwania klientów. Automatycznie tworzone zasoby są teraz dostępne dla wszystkich reklamodawców w języku angielskim w wersji open beta, a nowy cel pozyskiwania klientów został w pełni wdrożony dla kampanii w wyszukiwarce. Ponadto, za pomocą nowego celu pozyskiwania klientów reklamodawcy mogą skutecznie wykorzystać strategie licytacji w celu optymalizacji kampanii i pozyskania nowych klientów w okresach szczytowych.

KLUCZOWE WNIOSKI:

  • Google wprowadziło dwa nowe narzędzia do tworzenia zasobów i pozyskiwania klientów.
  • Narzędzia te pozwalają reklamodawcom tworzyć nowe zasoby za pomocą AI Google oraz skutecznie wykorzystywać strategie licytacji w celu optymalizacji kampanii i pozyskania nowych klientów.
  • Automatycznie tworzone zasoby są dostępne dla wszystkich reklamodawców w języku angielskim w wersji open beta, a nowy cel pozyskiwania klientów został w pełni wdrożony.

Autor: Nicole Farley
URL: https://searchengineland.com/google-launched-2-new-asset-creation-and-customer-acquisition-tools-393637


Posted

by

Tags: