Aktualizacja systemu iOS14 wprowadziła zmiany w polityce prywatności, które wymusiły na Facebooku wprowadzenie nowej funkcji – pomiaru zagregowanych zdarzeń. Umożliwia ona precyzyjne mierzenie zdarzeń w urządzeniach, które korzystają z systemu iOS14.5 lub nowszych. Reklamodawcy mogą wybrać do 8 zdarzeń konwersji na domenę, które będą wykorzystywane w celu optymalizacji kampanii reklamowych.
Konfiguracja zdarzeń webowych wymaga uprawnień administratora do konta w Menedżerze Firmy, a także wcześniejszej weryfikacji domeny. W celu skonfigurowania zdarzeń webowych należy przejść do Menadżera zdarzeń, wybrać Pixel i przejść do sekcji „Pomiar zagregowanych zdarzeń”. Następnie należy wybrać domenę, dla której chcemy skonfigurować zdarzenia i dodać je według hierarkii.
KLUCZOWE WNIOSKI:
- Aktualizacja systemu iOS14 zmusiła Facebooka do wprowadzenia nowej funkcji – pomiaru zagregowanych zdarzeń.
- Konfiguracja zdarzeń webowych wymaga uprawnień administratora do konta w Menedżerze Firmy oraz wcześniejszej weryfikacji domeny.
- Reklamodawcy mogą wybrać do 8 zdarzeń konwersji na domenę, które będą wykorzystywane w celu optymalizacji kampanii reklamowych.
Autor: Aleksandra Dygudaj
URL: https://www.devagroup.pl/blog/pomiar-zagregowanych-zdarzen-facebook