Semahead: Emoji a SEO

Emoji i emotikony to nie to samo. Emoji są gotowymi znakami graficznymi, które mogą prezentować rozmaite przedmioty, a po raz pierwszy zostały oficjalnie użyte w 1999 roku. Natomiast emotikony są tworzone przy pomocy znaków na klawiaturze. Google interpretuje je jednak zupełnie inaczej, dlatego należy zastanowić się, w którą stronę chcemy pójść i na co wyświetlać. Jest to ważna decyzja jeśli chodzi o strategię SEO.

KLUCZOWE WNIOSKI:

  • Emoji i emotikony to nie to samo.
  • Google interpretuje je zupełnie inaczej.
  • Decyzja o tym, czy (jeśli w ogóle) używamy emoji czy emotikonów powinna być poprzedzona analizą SERP-ów.
  • Jest to ważna decyzja jeśli chodzi o strategię SEO.

Autor: Karolina Baran
URL: https://semahead.agency/blog/bez-kategorii/emoji-a-seo/


Posted

by

Tags: