Niniejszy artykuł dotyczy kampanii Dynamic Search Ads (DSA) w Google Ads, których nagłówek jest tworzony automatycznie. Autor wyjaśnia w jaki sposób tworzony jest nagłówek w reklamie dynamicznej i sugeruje, żeby jego długość wynosiła maksymalnie 60 lub 90 znaków. Następnie wyjaśnia, gdzie można sprawdzić treść wyświetlanego nagłówka w dynamicznej reklamie w wyszukiwarce oraz w jaki sposób dodać kolumnę z adresem URL do raportu.
Kluczowe wnioski:
- Nagłówek w reklamie dynamicznej jest tworzony automatycznie przez Google.
- Nagłówek powinien mieć długość maksymalnie 60 lub 90 znaków.
- Można sprawdzić treść nagłówka w sekcji Cele Reklam Dynamicznych > Wyszukiwane Hasła.
- Do raportu można dodać kolumnę z adresem URL.
Autor: Marcin Wsół
URL: https://www.marcinwsol.pl/blog/dynamiczne-reklamy-w-wyszukiwarce-jak-sprawdzic-wyswietlany-naglowek/