Wdrożenie certyfikatu SSL ma wiele zalet i może pomóc w zwiększeniu zaufania odbiorców do Twojej strony internetowej. SSL może również przydać się w kontekście SEO/SEM/AdWords. Przeglądarki internetowe mogą oznaczyć stronę bez szyfrowania jako niebezpieczną, co może wpłynąć na wzrost liczby konwersji. Reklamowanie w Google Shopping Ads sklepu bez SSL nie jest możliwe, a linki prowadzące do stron bez szyfrowania powinny być przekierowane. SSL może również wpłynąć na lepszą pozycję strony w wyszukiwarkach i dokładność analityki. Zanim jednak zdecydujesz się na wdrożenie certyfikatu SSL, upewnij się, że masz odpowiednią wiedzę i narzędzia do przekierowania linków.
KLUCZOWE WNIOSKI:
- Certyfikat SSL umożliwia bezpieczną transmisję danych.
- SSL może pomóc w zwiększeniu zaufania odbiorców do Twojej strony internetowej oraz liczby konwersji.
- Reklama w Google Shopping Ads sklepu bez SSL nie jest możliwa.
- SSL może wpłynąć na lepszą pozycję strony w wyszukiwarkach i dokładność analityki.
- Przed wdrożeniem SSL należy mieć odpowiednią wiedzę i narzędzia do przekierowania linków.
Autor: Krzysztof Marzec
URL: https://www.devagroup.pl/blog/certyfikat-sll-czy-powinienem-wdrozyc-szyfrowanie-ssl-a-seo-sem-adwords