Sezonowość w SEO to okresy w roku, które wiążą się z zmianami w trendach wyszukiwania w Google. Świadomość tych trendów pozwala na lepsze planowanie strategii SEO oraz jej skutecznego egzekwowania. Sezonowe SEO pozwala na maksymalizację ruchu w chwili, gdy zainteresowanie produktem jest największe. Właściciele sklepów sezonowych powinni prowadzić stałe, regularne działania SEO przez cały rok, aby wykorzystać wszystkie okresy wzmożonego ruchu.
KLUCZOWE WNIOSKI:
- Sezonowość w SEO dotyczy okresów, w których następuje zmiana trendów wyszukiwania w Google.
- Świadomość trendów umożliwia lepsze planowanie strategii SEO i jej skutecznego egzekwowania.
- Sezonowe SEO pozwala na maksymalizację wejść na stronę z kanału organic w momencie gdy zainteresowanie produktem jest największe.
- Właściciele sklepów sezonowych powinni prowadzić stałe, regularne działania SEO przez cały rok.
Autor: Karolina Baran
URL: https://semahead.agency/blog/bez-kategorii/sezonowosc-a-seo/