Szkolenie YouTube Insiders 2023 dotyczące pokolenia Z i jego obecności w sieci pozwoliło na lepsze zrozumienie tej generacji – ich zachowań, sposobów dotarcia do nich i treści, jakie konsumują. Młodzi ludzie szukają komfortu i poczucia bezpieczeństwa, a ich wartości są dość konserwatywne. Marki powinny skupić się na dawaniu komfortu psychicznego i fizycznego, wspieraniu codziennych rytuałów i traktowaniu młodych ludzi jako partnerów. Dane przedstawione przez Ewę Kujszczyk z Google i Hannę Strzałkowską z firmy Nielsen wskazują, że wśród młodych ludzi dominuje używanie urządzeń mobilnych, a telewizja staje się coraz mniej istotnym medium. YouTube jest jednym z najczęściej wybieranych portali do oglądania wideo online.
KLUCZOWE WNIOSKI:
- Młodzi ludzie szukają komfortu i poczucia bezpieczeństwa, a ich wartości są dość konserwatywne.
- Marki powinny skupić się na dawaniu komfortu psychicznego i fizycznego, wspieraniu codziennych rytuałów i traktowaniu młodych ludzi jako partnerów.
- Telewizja staje się coraz mniej istotnym medium, a dominuje wideo online, a YouTube jest jednym z najczęściej wybieranych portali do oglądania wideo online.
Autor: Patrycja Kozioł
URL: https://www.devagroup.pl/blog/pokolenie-z-na-youtube-jak-do-niego-docierac