W niniejszym artykule Marcin Wsół opisuje atrybut „wykluczone miejsce docelowe” w Google Merchant Center. Atrybut ten pozwala wykluczyć produkty z kampanii Google Ads w danych lokalizacjach, takich jak reklamy produktowe, informacje o produkcie w Kup przez Google, reklamy produktowe w sieci reklamowej, reklamy lokalnego asortymentu produktów, bezpłatne informacje oraz bezpłatne lokalne informacje. Można to wykorzystać do wykluczenia produktów z małą marżą, produktów bez wybranych marek, czy wstrzymania wyświetlania produktów w reklamach. Autor opisuje również, jak ustawić ten atrybut w Merchant Center.
Kluczowe wnioski:
- Atrybut ‘wykluczone miejsce docelowe’ pozwala wykluczyć produkty z kampanii Google Ads w danych lokalizacjach.
- Można wykorzystać go do wykluczenia produktów z małą marżą, produktów bez wybranych marek, czy wstrzymania wyświetlania produktów w reklamach.
- Atrybut wykluczony miejsce docelowe można ustawić w Google Merchant Center.
Autor: Marcin Wsół
URL: https://www.marcinwsol.pl/blog/wykluczone-miejsca-docelowe-w-google-merchant-center/