SalesTube: Personalizacja reklam w GMP – Kluczowe fakty, o których każdy powinien wiedzieć – część 2

Personalizacja reklam w GMP to ważny krok w kierunku skuteczniejszych kampanii marketingowych. W przypadku personalizacji kreacji w ekosystemie GMP do wyboru mamy różne rozwiązania, które wymagają użycia różnych narzędzi. Najbardziej zaawansowaną opcją są reklamy dynamiczne oparte na customowym feedzie produktowym wgranym do Google Studio. Połączenie Studio z Campaign Manager 360 pozwala na wykorzystanie w pełni dynamicznych kreacji, które możemy dopasować do potrzeb użytkowników za pomocą szerokiego zakresu danych. Drugą opcją jest wykorzystanie szablonów reklam Data Driven, które umożliwiają tworzenie spersonalizowanych kreacji w oparciu o dane użytkowników zgromadzone w GMP.

KLUCZOWE WNIOSKI:

  • Personalizacja reklam w GMP jest kluczem do skutecznych kampanii marketingowych.
  • Do personalizacji kreacji w ekosystemie GMP możemy wykorzystać różne narzędzia – najbardziej zaawansowaną opcją są reklamy dynamiczne oparte na customowym feedzie produktowym wgranym do Google Studio.
  • Połączenie Studio z Campaign Manager 360 pozwala na wykorzystanie w pełni dynamicznych kreacji, które możemy dopasować do potrzeb użytkowników za pomocą szerokiego zakresu danych.
  • Drugą opcją jest wykorzystanie szablonów reklam Data Driven, które umożliwiają tworzenie spersonalizowanych kreacji w oparciu o dane użytkowników zgromadzone w GMP.

Autor: Paulina Nockiewicz
URL: https://www.salestube.tech/pl/blog/personalizacja-reklam-w-gmp-2/


Posted

by

Tags: