Programmatic jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów w branży reklamowej. Na nadchodzący rok przewidujemy następujące trendy:
- Zmiana na GA4, która będzie wiązać się zarówno z zagrożeniami jak i szansami na zdobycie przewagi na rynku reklamowym.
- Wykorzystanie własnych danych 1st party, które w programmatic oraz innych kanałach będą stanowić kluczową wartość dla organizacji.
- Popularyzacja custom bidding w DV360, która pozwoli na uzyskanie lepszych wyników prowadzonych kampanii programmatic.
Kluczowe wnioski:
- Zmiana na GA4 będzie się wiązać zarówno z zagrożeniami jak i szansami na zdobycie przewagi na rynku reklamowym.
- Dane 1st party będą kluczowe w wielu kanałach reklamowych, a ich wykorzystanie daje ogromne możliwości.
- Custom bidding w DV360 pozwoli na uzyskanie lepszych wyników kampanii programmatic.
Autor: Aleksander Chim
URL: https://www.salestube.tech/pl/blog/najwazniejsze-trendy-dla-programmatica-na-najblizszy-rok/