Deva Group: Semówka 23.11 – czyli co warto przeczytać

Semówka 23.11 – czyli co warto przeczytać to artykuł autorstwa Katarzyny Warzechy, który przedstawia czytelnikom najnowsze zmiany w obszarze Google Ads i Cloud. Nastąpią zmiany w opcjach lokalizacji oraz udostępniona zostanie nowa kampania Performance Max do celów związanych z podróżami. Google testuje też nowy wygląd panelu Google Ads, a od marca 2023 roku kierowanie na „Zainteresowanie” przestanie być dostępne w Google Ads. W niedalekiej przyszłości zasady Google Ads odnoszące się do złośliwego lub niechcianego oprogramowania zostaną podzielone na trzy sekcje. Francja wprowadza ustawę, która zobowiązuje platformy społecznościowe do blokowania aplikacji dzieciom poniżej 13 roku życia. Google wprowadza nowe rozwiązania do usług Google Cloud oraz Google Workspace, wykorzystujące sztuczną inteligencję.

  • Google wprowadza nowe kampanie Performance Max do celów związanych z podróżami.
  • Kierowanie na „Zainteresowanie” przestanie być dostępne w Google Ads od marca 2023 roku.
  • Zasady Google Ads odnoszące się do złośliwego lub niechcianego oprogramowania zostaną podzielone na trzy sekcje.
  • Francja wprowadza ustawę, która zobowiązuje platformy społecznościowe do blokowania aplikacji dzieciom poniżej 13 roku życia.
  • Google wprowadza nowe rozwiązania do usług Google Cloud oraz Google Workspace, wykorzystujące sztuczną inteligencję.

Kluczowe wnioski:

  • Google wprowadza nowe narzędzia i funkcje, które mają usprawnić korzystanie z ich usług.
  • Google wprowadza zmiany w opcjach lokalizacji oraz udostępnia nową kampanię Performance Max.
  • Francja wprowadza ustawę, która zobowiązuje platformy społecznościowe do blokowania aplikacji dzieciom poniżej 13 roku życia.
  • Google wprowadza nowe rozwiązania do usług Google Cloud oraz Google Workspace, wykorzystujące sztuczną inteligencję.

Autor: Katarzyna Warzecha
URL: https://www.devagroup.pl/blog/semowka-2311-czyli-co-warto-przeczytac