Search Engine Land: This day in search marketing history: February 26

26 lutego to dzień, w którym Google ogłosiło, że wprowadzi zmiany w algorytmie wyszukiwania, w celu uwzględniania stron przyjaznych dla urządzeń mobilnych. Zmiana miała mieć „znaczny wpływ” na wyniki wyszukiwania w wersji mobilnej. Kiedy nadeszła kwiecień, okazało się, że Mobilegeddon nie był tak znaczący, jak się spodziewano. Google ogłosił również, że aplikacje indeksowane przez Google przy użyciu App Indexing będą lepiej wyświetlane w wynikach wyszukiwania w wersji mobilnej.

Oprócz tego 26 lutego Google opublikował najlepsze praktyki, aby zapewnić, że jego wyszukiwarka rozumiała produkty, które są odwoływane. Ponadto w 2020 roku Google wysyłał powiadomienia o problemach związanych z indeksowaniem na podstawie urządzeń mobilnych, rozpoczął się dostęp do narzędzi do tworzenia list wykluczeń sieci wyświetlania oraz umożliwiono użytkownikom pobieranie kompletnych informacji z wszystkich raportów. Wreszcie Burberry bag pojawił się w wynikach wyszukiwania Google z opcją „zobacz w 3D”.

Kluczowe wnioski:

  • 26 lutego Google ogłosiło, że zacznie uwzględniać strony przyjazne dla urządzeń mobilnych w algorytmie wyszukiwania;
  • Google wysyłało powiadomienia o problemach związanych z indeksowaniem na podstawie urządzeń mobilnych w 2020 roku;
  • Google opublikował najlepsze praktyki w 2021 roku, aby ułatwić wyszukiwarkom rozumienie odwoływanych produktów;
  • Użytkownicy Search Console mogą pobierać kompletne informacje z wszystkich raportów;
  • Burberry bag pojawił się w wynikach wyszukiwania Google z opcją „zobacz w 3D”.

Autor: Danny Goodwin
URL: https://searchengineland.com/search-marketing-history-february-26-393620