AI i machine learning stanowią integralną część branży marketingowej i są nieuniknione dla specjalistów. Dostępne narzędzia AI, takie jak Copy.AI, Phrasee, Ocoya, Dynamic Yield oraz Writesonic, pomagają oszczędzać czas i zwiększać efektywność marketingu. ChatGPT, opracowany przez OpenAI, jest dostępny do użytku globalnego i może być wykorzystywany przez specjalistów SEM do tworzenia struktur kampanii, tekstów reklam, słów kluczowych, raportów i wiadomości oraz do przeprowadzania researchu. Microsoft wprowadzając własny produkt AI na rynek, zmusił konkurencję do działania.
- AI i machine learning stanowią integralną część branży marketingowej.
- Dostępne narzędzia AI pomagają oszczędzać czas i zwiększać efektywność marketingu.
- ChatGPT to opracowany przez OpenAI chatbot służący do generowania odpowiedzi.
- Microsoft wprowadzając własny produkt AI na rynek, zmusił konkurencję do działania.
Autor: Ilona Zacharzewska
URL: https://www.salestube.tech/pl/blog/ai-w-paid-search-czy-sztuczna-inteligencja-jest-semowcowi-potrzebna/