W ciągu ostatnich dwóch tygodni Google wprowadziło szereg nowości i zmian w systemie Google Ads. Wśród nich znalazły się m.in. wyświetlanie produktów z Profilu Firmy w Zakupach Google, więcej rodzajów działalności w reklamach usług lokalnych, nowa kolumna – NOWI KLIENCI w raportach, nowe funkcje w Performance Max dotyczące podróżowania oraz opcja “Pozyskanie klienta” w innych typach kampanii.
Kluczowe wnioski:
- Google testuje wyświetlanie produktów z Profilu Firmy w Google w wynikach wyszukiwania w Zakupach Google.
- Reklamy usług lokalnych są teraz dostępne dla ponad 70 rodzajów działalności.
- Raporty zawierają nową metrykę – NOWI KLIENCI.
- Performance Max dla celów podróży dla wszystkich obiektów hotelowych.
- Google wprowadzi opcje dotyczącą pozyskania klienta w innych typach kampanii.
Autor: Marcin Wsół
URL: https://www.marcinwsol.pl/blog/nowosci-i-zmiany-w-google-ads-23-02-2023-08-03-2023/