W ciągu ostatnich 2 tygodni (23.03.2023 – 05.04.2023) w systemie Google Ads pojawiło się kilka nowości i zmian. Google dodał ostrzeżenie do formularza odwołania Google Ads, aby zapobiec zbyt częstym składaniu odwołań, opublikował raport o bezpieczeństwie reklam w roku 2022, aktualizował zasady produktów niebezpiecznych w reklamach produktowych i wprowadził nowe narzędzie – Centrum Przejrzystości Reklam (Ads Transparency Center).
KLUCZOWE WNIOSKI:
- Google wprowadziło ostrzeżenie do formularza odwołania Google Ads, aby zapobiec zbyt częstym składaniu odwołań.
- Google opublikował raport na temat bezpieczeństwa reklam w roku 2022, z którego wynika, że usunięto o 53% więcej reklam w tym roku niż w 2021 roku.
- Google aktualizował zasady dotyczące produktów niebezpiecznych w reklamach produktowych.
- Google wprowadziło nowe narzędzie – Centrum Przejrzystości Reklam (Ads Transparency Center), umożliwiające sprawdzenie wszystkich reklam zweryfikowanych reklamodawców.
Autor: Marcin Wsół
URL: https://www.marcinwsol.pl/blog/nowosci-i-zmiany-w-google-ads-23-03-2023-05-04-2023/