Konwersje rozszerzone to funkcja dostępna w systemie Google Ads, która ma na celu zwiększenie dokładności pomiaru konwersji. Funkcja ta dodaje do standardowych tagów konwersji informacje o adresie, imieniu i nazwisku, numerze telefonu i adresie e-mail użytkownika, a następnie przesyła je do Google w postaci zaszyfrowanej. Funkcja ta będzie bardzo pomocna przy wycofaniu plików cookies, gdyż pozwoli na śledzenie konwersji, nawet bez plików cookies. Użytkownicy będą musieli być zalogowani w swoim koncie Google, aby funkcja ta działała poprawnie.
Kluczowe wnioski:
- Konwersje rozszerzone to funkcja dostępna w systemie Google Ads, która ma na celu zwiększenie dokładności pomiaru konwersji.
- Funkcja ta dodaje do standardowych tagów konwersji informacje o adresie, imieniu i nazwisku, numerze telefonu i adresie e-mail użytkownika.
- Funkcja ta będzie bardzo pomocna przy wycofaniu plików cookies, gdyż pozwoli na śledzenie konwersji, nawet bez plików cookies.
- Użytkownicy będą musieli być zalogowani w swoim koncie Google, aby funkcja ta działała poprawnie.
Autor: mpacak
URL: https://www.eactive.pl/blog-o-performance-marketingu/konwersje-rozszerzone-czyli-jak-przygotowac-kampanie-na-wycofanie-plikow-cookies/